Zamówienia publiczne

Aktualne zamówienia publiczne

Zapytanie ofertowe na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w 2017r. - ofertacja poniżej 30000 Euro

Formularz nr 1 - Oferta (pdf) (wersja doc)

Fromularz nr 2 -  Opis PZ

Umowa świadczenia na rzecz Zamawiającego usług transportowych (kierowcy) w 2017r.


Zapytanie ofertowe na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług transportowych (kierowcy) w 2017r. - ofertacja poniżej 30000 Euro

Formularz nr 1 - Oferta

Fromularz nr 2 -  Opis PZ

Umowa świadczenia na rzecz Zamawiającego usług transportowych (kierowcy) w 2017r.


Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę i montaż serwerów 

Opis przedmiotu zamówienia

Formularz oferty

Wzór umowy

Wzór protokołu odbioru


Zapytanie ofertowe na system monitorowania

OPZ - system monitorowania

Wzór oferty na system monitorowania

Wzór umowy

Wzór protokołu odbioru


Zapytanie ofertowe na system monitorowania

OPZ - system monitorowania

Wzór oferty na system monitorowania

Wzór umowy

Wzór protokołu odbioru


Zapytanie ofertowe na zakup materiałów eksploatacyjnych

Załącznik nr 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek,  urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek

Załącznik nr 2 - Oferta

Umowa na zakup materiałów eksploatacyjnych

Załącznik nr 2 - Protokół zdawczo-odbiorczy


Komunikat nr 1 - W sprawie zapytania ofertowego na system monitorowania

Zapytanie ofertowe na system monitorowania

OPZ - system monitorowania

Wzór oferty na system monitorowania

Formularz umowy - istotne postanowienia umowy na system monitorowania


Ogłoszenie - Zapytanie ofertowe na świadczenie usług medycznych dla pracowników GIF

Warunki udziału w postępowaniu ofertowym oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Opis przedmiotu zamówienia dotyczącego swiadczenia usług medycznych dla pracowników GIF

Załącznik Nr1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr2 - Opis potencjału technicznego

Załącznik Nr3 - Liczba placówek medycznych - wykonawcy

Załącznik Nr4 - Wykaz placówek medycznych - wykonawcy w Warszawie

Załącznik Nr5 - Wykaz placówek medycznych - wykonawcy w Łodzi, Poznaniu, Krakowie oraz Katowicach


Zapytanie ofertowe na oprogramowanie

Wzór oferty na oprogramowanie

Umowa - Istotnie postanowienia umowy na oprogramowanie


Zapytanie ofertowe na sprzęt komputerowy i biurowy

Komunikat nr 1 w sprawie zapytania ofertowego "Zakup sprzętu komputerowego i biurowego"

Komunikat nr 2 w sprawie zapytania ofertowego "Zakup sprzętu komputerowego i biurowego"

Formularz nr 1 - Wzór oferty na sprzęt komputerowy i biurowy

Umowa na sprzęt komputerowy i biurowy


Komunikat nr 1 do zapytania ofertowego na świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług utrzymania czystości 

Formularz nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

Formularz nr 2 - Oferta

Umowa o świadczenie usług utrzymania czystości - Wzór


Zapytanie ofertowe

Formularz nr 1 - Oferta

Formularz nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia na świadczenie usług prawniczych

Umowa - obsluga prawna - Wzór


Zapytanie ofertowe "Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług transportowych (kierowcy) w 2016 roku"

Formularz nr 1 do zapytania ofertowego - Wzór Oferty

Formularz nr 2 do zapytania ofertowego - Opis Przedmiotu Zamówienia

Formularz nr 3 do zapytania ofertowego - Umowa - kierowca - usługi zewnętrzne


Komunikat nr 2 do zapytania ofertowego na "Stworzenie i utrzymanie systemu obsługi zgłoszeń odmów realizacji zamówienia (system ZORZ)" - odpowiedzi na pytania Wykonawców

Komunikat nr 1 do zapytania ofertowego na "Stworzenie i utrzymanie systemu obsługi zgłoszeń odmów realizacji zamówienia (system ZORZ)" - odpowiedzi na pytania Wykonawców

Zapytanie ofertowe na "Stworzenie i utrzymanie systemu obsługi zgłoszeń odmów realizacji zamówienia (system ZORZ)"

Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia na "Stworzenie i utrzymanie systemu obsługi zgłoszeń odmów realizacji zamówienia (system ZORZ)"

Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja plkiu XML z odmową

Załącznik nr 2 - Wzór umowy na "Stworzenie i utrzymanie systemu obsługi zgłoszeń odmów realizacji zamówienia (system ZORZ)"

Załącznik nr 3 - Wzór oferty do zamówienia na "Stworzenie i utrzymanie systemu obsługi zgłoszeń odmów realizacji zamówienia (system ZORZ)"


Komunikat do zapytania ofertowego na zakup materiałów eksploatacyjnych z dnia 16.09.2015 r.

Zapytanie ofertowe na zakup materiałów eksploatacyjnych

Załącznik nr 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek,  urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek

Załącznik nr 2 - Oferta

Umowa na zakup materiałów eksploatacyjnych

Załącznik nr 2 - Protokół zdawczo-odbiorczy


Informacja o zamiarze przeprowadzenia konsultacji technicznych w zakresie zakupu usługi dostępu do systemu obsługi zgłoszeń odmów realizacji zamówienia

Wstępny opis przedmiotu zamówienia

Załącznik do OPZ (opis schematu XML)


Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - dostawy - ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA

Odpowiedzi do zapytań - ogłoszenie o świadczenie usług medycznych 09.07 (.docx)

Informacja dotycząca przesunięcia terminu składania ofert na świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego(.pdf)

Zawiadomienia o unieważnieniu ogłoszenia część 1

Ponowne ogłoszenie o wyborze oferty część 1 


Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego - treść ogłoszenia (.doc)

Warunki udziału w postępowaniu na świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami w postepowaniu na świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego


Ogłoszenie o wyborze ofert w postępowaniu na zakup sprzetu komputerowego i oprogramowania

Część 1: komputery i laptopy z oprogramowaniem
Część 2: drukarki
Część 3 : licencje na oprogramowanie
Część 4 : urządzenia wielofunkcyjne

 


Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usługi sprzątania biura przy ul. Senatorskiej 12 - treść ogłoszenia (.doc)

Opis przedmiotu zamówienia na świadczenie usługi sprzątania biura przy ul. Senatorskiej 12

Wzór oferty do zamówienia na świadczenie usługi sprzątania biura przy ul. Senatorskiej 12

Wzór umowy do zamówienia na świadczenie usługi sprzątania biura przy ul. Senatorskiej 12


Ogłoszenie o przetargu:

Zakup sprzętu komputerowego i biurowego oraz oprogramowania w tym:
Część 1: komputery i laptopy z oprogramowaniem
Część 2: drukarki
Część 3 : licencje na oprogramowanie
Część 4 : urządzenia wielofunkcyjne


Ogłoszenie o wymiana wykładziny w trzech etapach w pomieszczeniach przy ul Senatorskiej 12 - treść ogłoszenia (.pdf)

Opis przedmiotu zamówienia na wymianę wykładziny w trzech etapach w pomieszczeniach przy ul Senatorskiej 12

Specyfikacja wykładziny

Wzór oferty do zamówienia na wymianę wykładziny w trzech etapach w pomieszczeniach przy ul Senatorskiej 12

Wzór umowy do zamówienia na wymianę wykładziny w trzech etapach w pomieszczeniach przy ul Senatorskiej 12


Ogłoszenie o wyborze oferty na: "Realizacja umów ramowych zawartych 05.09.2014 przez CUW na określenie warunków dotyczących udzielania i realizacji zamówień szczegółowych na dostawę komputerów stacjonarnych dla JAP - dostawa 6 komputerów i 6 monitorów "


Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług transportowych (kierowcy) w II-XII. 2015 r. - treść ogłoszenia (.doc)

Opis przedmiotu zamówienia na świadczenie usług transportowych (kierowcy) w II-XII. 2015 r.

Wzór oferty do zamówienia na świadczenie usług transportowych (kierowcy) w II-XII. 2015 r.

Wzór umowy do zamówienia na świadczenie usług transportowych (kierowcy) w II-XII. 2015 r.


Ogłoszenie o zamówieniu na: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w 2015r w Biurze Dyrektora Generalnego - treść ogłoszenia (pdf), treść ogłoszenia (.doc)

Opis przedmiotu zamówienia na Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w 2015r w Biurze Dyrektora Generalnego

Wzór oferty do zamówienia na Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w 2015r w Biurze Dyrektora Generalnego

Wzór umowy do zamówienia Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w 2015r w Biurze Dyrektora Generalnego


Ogłoszenie o wyborze oferty na "Realizację umów ramowych zawartych 05.09.2014 przez CUW na określenie warunków dotyczących udzielania i realizacji zamówień szczegółowych na dostawę komputerów stacjonarnych dla JAP  - dostawa 14 szt. komputerów”

Ogłoszenie o wyborze oferty na "Realizację umów ramowych zawartych 05.09.2014 przez CUW na określenie warunków dotyczących udzielania i realizacji zamówień szczegółowych na dostawę laptopów dla JAP  - dostawa 10 laptopów”

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na: "Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego o nazwie hurtownie do obsługi Departamentu Nadzoru w GIF"

Ogłoszenie o wyborze oferty na: "Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego o nazwie hurtownie do obsługi Departamentu Nadzoru w GIF"

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania na: "Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego o nazwie hurtownie do obsługi Departamentu Nadzoru w GIF"

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania na: "Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego o nazwie hurtownie do obsługi Departamentu Nadzoru w GIF"

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania na: "Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego o nazwie hurtownie do obsługi Departamentu Nadzoru w GIF"

 

Metadane

Data publikacji 26.02.2010
Data modyfikacji 29.12.2016
Podmiot udostępniający informację:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Jolanta Iskra, Naczelnik Wydziału Informatyki
Osoba udostępniająca informację:
Jolanta Iskra, Naczelnik Wydziału Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Jacek Piliszczuk